söndag 1 november 2009

Söndag

Sitter mest och dagdrömmer, har inte så mycket annat att göra eller jo egentligen massor men jag ids inte. Har kollat på en massa hundar på blocket , vill ha en till hund nuuuu!!! en stoooor och lufsig med rynkor i ansiktet... såg en blandning mellan Grandanoan och Bullmastiff de måste ju bara bli perfekt eller.

Längtar jag jätte mycket till gymmet vill ju träna nuu, min kropp behöver de, är lite rastlös och uttråkad. Va på en promenad med Tilda och Rut, roligt att gå en sväng med henne och lyssna på hon när hon pladrar om allt möjligt, och jätte mysigt att få en stund med bara henne och hunden.
Så skönt nu börjar ju min helg, tror jag ska iväg en sväng på stan och söka efter julklappar, vill bli klar med dom i tid. Näe undra om de finns lite fika där nere börjar bli lite hungrig koka lite te och lite mackor de blir bra de.

2 kommentarer: