fredag 20 november 2009

En bra dag!!



Oj de blev suddigt, aja.

Har haft en kanon dag idag fick en stund med Linda på stan, synd att hon hade så bråttom bara. Skulle köpa kläder men hittade ingenting åt mig själv, så det blev lite nya kläder åt barn, och en fönster lampa som de följde me två skärmar till en stjärna och en oval vit vanlig skärm. Kom nyss hem ifrån Linda och hennes familj, vi hämtade en soffa som dom ville bli av med, men gud så fint till deras hus ligger alldeles nära sjön.

Fick besök av lillebror idag, och idag var han här ännu tidigare, BRA att du blivit en morgon människa, hinner vi ju träffas. Ganska skönt att vi kan vara så ärliga med varandra, har gått och känt att jag krympt dom sista dagarna och han sa faktiskt att jag såg lite torr ut, när jag frågar något så vill jag ju ha ett ärligt svar, inte en massa krams tack för din ärlighet!

Träningen gick bra idag, blev tuttar och mage. Kände mig riktigt glad när jag stutsa därifrån, sitter och funderar på om jag ska dit en liten sväng imorgon, är sugen på de ja.

Idag är de ju Idol, undra vad dom ska sjunga eller jag brukar nästan bara lyssna på Erik för han tyck jag e bäst, ner och förbereda ställa fram godiset.

4 kommentarer:

  1. Tack själv för en bra dag.....synd att den blev så kort ja....vi gör om det nästa gång vi jobbar kväll. Då tar vi en långdag på stan me lunch åså....!!!

    Hoppas ni har en mysig kväll...det har vi!!

    Ses imorrn!!
    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!

    Ja de gör vi.

    Har sett på idol, vilket avsnitt väldigt känslosamt.

    KRAAAM syns.

    SvaraRadera
  3. Blir de träning för dig idag eller i morgon. Jag tror de lutar mot i morgon för "oss".

    kramar och hörs på en stund.

    SvaraRadera
  4. Hej Tjejjen!!

    Vi får ta och taima en annan dag.
    Var där mitt på dagen, gick kanon bra.
    Nu ska jag ta och packa ner lite grejjer och smink sen ska jag iväg på en stund.

    KRAAAM och ha en bra dag, ska titta till dig.

    SvaraRadera