tisdag 3 november 2009

Tisdag

Men oj så galet de blev, råkade vist somna i soffan typ vid halv sju och vaknade halv tio av att Jörgen undrade om jag skulle sova länge, just nu känner jag mig för pigg för att gå och sova, hmm undrar hur jag ska kunna somna nu. Jaha dagen har annars varit bra, har tränat gick jätte bra idag oxå, måste ta och köpa nya handskar och mera protein ska ta och fixa de i veckan.

Köpte en riktigt onödig grej åt Tilda idag, en lurvig väst men jätte söt är den, har tittat på den förut men nu gick jag förbi den och såg att den va på super rea så då kunde jag inte låta den hänga kvar där.
Idag skrev jag på en fast anställning kändes ganska skönt, min första fasta tjänst, va konstigt har aldrig haft de. Har ju jobbat i flera år men bara gått på långa vick, och sen bara förlängt dom hela tiden. imorgon jobbar jag kväll ganska skönt kan jag passa på att greja lite här hemma och åka in till stan en sväng.

10 kommentarer:

  1. Hej tjejen

    Hoppas du fått en bra start på dagen.
    Skönt med lite vila från gymmet idag!
    I morgon blir de nog nya tag för mig:)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja bätre kan den ju bli, har tvättat bilen fan fryser ju fingrarna av mig.

    Ja jag vilar oxå idag, konstigt har träningsvärk i bena fast jag inte har tränat dom. Ska du träna imorgon, hör av dig om du vill ha sälskap, ska dit på morgonen ja.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Ja ska nog dit i morgon om de funkat "bra" inatt och på morgonen.
    Hör av mig när jag åker hemifrån.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ahhhhh du köpte den lurviga på Lindex???
    Toppen...=)

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Grattis till din fasta anställning :) Roligt :)

    Har ni fått nå snö än?

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Jossan!

    Ja gör de, de blir bra.

    Kraam och ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  7. Hej Linda!

    ja nu kunde jag inte låta bli, den e ju så tuff.

    kraam och synes!

    SvaraRadera
  8. Hej Maria!

    Hur är de? Hoppas de e bra.
    Ja de känns jätte bra att ha en fast anställning. Nä inte har vi snö än, hoppas att vi får de snart bara lerit ute ju, har ni fått de redan eller?

    Kraam på er.

    SvaraRadera
  9. Grattis till fast anställning, kanon!! :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Hej Nina!

    Hur är de? hoppas att de e bra och att du njuter av att vara ledig. Jag vill oxå va ledig ju, tänk om man fick sig en extra semester period nu.

    och tack de känns jätte bra lite tryggare.

    Kraaam och ha de jätte bra!!!!

    SvaraRadera