torsdag 26 november 2009

Pyntar

Så mysigt nu har julpyntat lite här hemma, hängt upp gardiner i köket och ställt upp en stjärna i fönstret saknar lite mattor får väl ta och köpa en fin julmatta. Resten tar jag på söndag då tror jag att det blir lite peppar kaksbak med barna.

Imorgon blir det träning med lillebror roligt av få sällskap, axlar och biceps står på tur längtar redan dit ska bli så kul!!! skönt att ha hittat ett intresse som jag tycker är så himla kul, dessutom passar det perfekt när man har barn, behöver inte passa någon tid bara till att fara dit ju och va i sin egna bubla ett tag.

Va in på en lamp affär med Linda idag, vi skulle köpa lite grejjer till jobbet, hittade jätte många fina lampor som jag vill ha en som skulle bli super fin till sovrummet när nu de blir klart just nu ser det förjävligt ut, skulle va kul att bli klar före jul. Tror föresten att jag slipper en heltäckningsmatta där inne.

4 kommentarer:

  1. Hej! Kommer ni till helgen?

    SvaraRadera
  2. Ja det gör vi, åker tidigt så vi är där 10.
    Kan ju ringa dig när vi är där så kan vi ses.

    KRAAAM syns snart!!!

    SvaraRadera
  3. Ha Ha Ha har brorsan vikit sig, vad gäller mattan i sovrummet.......de ä bra Helena stå på dej så du slipper ha hundlöpning och annan gegga på golvet som förmodligen det blir du som får städa....hehe kram sandra

    SvaraRadera
  4. Jap, jag hotar med att bygga en sov alkov i vardags rummet (till mig)om det blir en snuskhåla av vårat sovrumm. Tror det fungerade!!

    KRAAAM

    SvaraRadera