söndag 15 november 2009

Söndag

Då sitter jag på jobbet igen. Funderar på om jag ska ta semester på tisdag, för i såfall så blir jag ledig hela veckan förutom på onsdag kväll de skulle va skönt. Kanske jag skulle kunna fara och köpa lite julklappar i veckan och bada me barna.

Blev så lycklig igår kväll när de snöade stora snö flinger blev så sugen på att åka skrana. Tyvärr så har snön regnat bort nästan helt nu. Vill ju ha snö nu ju! tänk om de kunde komma en halvmeter under natten skulle va mysigt de.

Har hunnit med en sväng på loppis oxå va där alldeles för sent de va ju alldeles ut plockat redan besviken blev ja, älskar ju att fynda gamla fina saker, hade tänkt att jag skulle ha hitat något rep objekt typ en fin möbel eller en lampa att göra om.

Har vilat min nacke i helgen, så jag har hoppat över träningen i helgen. men imorgon är de färdig vilat!! då ska de tränas längtar, tror jag börjar med ben fast jag vet inte kan ju ångra mig när jag väl är där.

Vilka fantasifulla rubriker jag har föresten hihii måndag till söndag varje vecka, aja skit samma.

2 kommentarer:

  1. Ha en super skön kväll tjejen.
    Åh jag måste hitta en julklapp till J och till mamma min:)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Men köp en grej tillsammans, tror att jag och jörgen ska köpa en videokamera, skulle va kul att ha en. Mammor e svåra dom har ju redan allt. Du kan väll ge hon masage, eller ett inramat kort på Emmy och er, de uppskattas av alla mammor ju.

    KRAAAM och ha en bra kväll ska titta in till dig nu.

    SvaraRadera