onsdag 11 november 2009

Onsdag

Irri varför räcker de inte att man säger till en gång för vissa, fattar inte onödigt trams!

Blev ett sent kvällspass på gymmet idag, blev rygg och triseps kände mig ovanligt stark idag, kanske för att de va mer energi i kroppen. känner mig som konstigt svullen i kroppen idag, brukar inte göra de aja de går väl över. Idag fick jag dessutom med sällskap av Jörgen. Farfar fick vara med barna en stund, skönt att ha dom så nära då kan vi ibland passa på att fara iväg tillsammans efter maten.

Annars så har dagen varit bra, jag och barna har varit ute i finvädret och grejat lite ute, skönt att de har varit minusgrader ute nu så de inte är så blaskigt ute. Måste ta och köpa mig lite vinterkläder, börjar bli kallt utan nu.

Ikväll blir de en tidig kväll har sovit dåligt flera nätter nu, men först ska jag sätta mig i soffan en stund.

4 kommentarer:

  1. HEEEEEEEEEEEJ GUMMAN!!!

    Hur är de här då?
    SOvit bättre? eller har du sympati ammat;P

    Önskar dig en toppen dag.
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Hej söta du!!

    Äh va lite irri på J bara. Annars är de bra vill bara att Ludde ska bli frisk tråkigt att bara va hemma ju. Men snart ska vi få besök av min mor de blir kul.

    Hahaa sympati ammat näe du. Ludda har ju en massa slem i halsen så han vaknar ju hela tiden och inatt hade han feber igen.

    Hur mår du?

    KRAAAM och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Man får vara irri ibland..de är man då och då på ens käreste.. Tur att de går över;)

    Om du har tråkigt så står dammsugaren här och väntar på att bli rundkörd med;P he he

    Jag mår bra, jag och mamma gick ner på stan och jag fick ont när jag prommade och när jag kom hem..blev lite orolig då men de känns bättre nu igen så lite prommisar verkar ändå göra gott. Rörelse och cirkulation är nog bäst för de mesta.
    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Ja de måste man ju få va.

    Hmmm nä tror jag skippar de, min går ju varm mest hela tiden hihi har ju en fetich för rena golv.

    Gud så skönt med en prom, och vad bra att de känns bätre!! Skulle behöva en prom jag me,de snöar ju så de skulle ju va exra mysigt. Tror ja gör de.

    Kraaam

    SvaraRadera