måndag 2 november 2009

Nöjd

jävla skönt nu har jag fått mig ett träningspass. Kände mig så himla peppad idag och stark i ryggen, träningen gick kanoon bra. provade en ny maskin för ryggen idag, och jag tror faktiskt att den tog riktigt bra. Träningen för mig är perfekt sätt för mig att få lite lugn i kroppen och huvet blir så skönt avslappnad efter ett träningspass, älskar den där lilla stunden i bilen på väg hem ifrån gymmet när jag sitter där och kör och känner mig så tillfreds med mig själv.

Nu ska jag ta och få i mig lite mat och sen ska jag bege mig mot stan, Tilda behöver en ny ridhjälm, och Ludde ett par vinterskor, sen ska jag kika lite på julklappar.

2 kommentarer:

  1. Men den som man kan köra tuttarna på oxå, mitt i gymmet, missade du den. oj tänk om de inte är en rygg maskin tur isåfall att jag var där själv, men joo på bilden ser de ut som att den ska ta bak i ryggen så det borde ju va en rygg maskin ska kolla upp de imorgon.

    KRAM

    SvaraRadera