måndag 9 november 2009

Ny vecka

Idag har jag singel kväll så skönt att få va själv ett tag. Jörgen har sin vanliga kill kväll idag som han har varje måndag. Tror att jag tar och plockar fram lite pyssel, skulle vela börja måla på en tavla men jag har ju ingen duk till de.

Idag mår Ludde mycket bättre skönt, men han får ta och va hemma imorgon me och sen är ju jag ledig onsdag-torsdag, så han behöver kanske inte fara på dagis på hela veckan aja vi får väl se hur de blir.

Idag åkte jag på gymmet direkt efter jobbet, väldigt mycket folk på gymmet blev ju nästan folkskygg!! skönt att få använda kroppen efter en heldag på jobbet, mitt jobb är inte fysiskt krävande får nästan myror i kroppen ibland, och dessa dagar då de e extremt lugnt, så är de så skönt att få fara och träna och använda kroppen lite. När jag kom hem så stod jörgen och lagade mat så jag behövde inte ens laga mat idag lyx!! nu ska jag ta och skynda mig ner ska han få smörja min rygg före han far.

2 kommentarer:

  1. Hej gumman

    Hur är de idag?
    Jag sitter och längtar tills klockan blir två och jag ska få massage, bli kollad genom.

    Hörs och ses snart.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!!

    Men så skönt för dig med massage, jag vill oxå ju. Hoppas hon maserar bort de onda på dig.

    Jo de e bra, sitter på jobbet och väntar på att bli avbytt, käns som om tiden står stilla här. Sen ska jag följa Tilda till stallt ska bli kul.

    Hur mår du? Ja nu blir jag av bytt!

    KRAAAM PÅ DIG!!

    SvaraRadera