lördag 31 oktober 2009

Lördag

Barna och jörgen har karvat i pumpor idag, vist blev dom söta.

Har bakat pumpa bröd, hoppas att de blev gott, ska ta och fika snart. Annars så har jag mest bara jobbat idag, längtar tills på måndag då får jag min helg. Efter jobbet så fick vi besök av min mamma och mina syskon som hade med sig två tårtor, att ni alltid ska överdriva skulle ha räckt med en, nu ligger de ju bara och rutnar i kylen aja. Måste ta mig för att boka en läkar tid tills på måndag, har fått en knöl på handen som gör så jävla ont, känns nästan som om den är vätskefyld, undra om de kan vara ledvätska aja är ju ingen läkare så jag ska väl inte spekulera i de har ju annat att tänka på, hoppas bara den försvinner snart.

2 kommentarer:

  1. Men vad konstigt..vad kan de vara???
    Jag har invigt gymmet nu*LER*

    Ha en toppen dag tjejen
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. HEEEJ!

    ja jag vet inte men iriterande är de iallafall, hatar att ha ont. Tänkte linda in handen, se om den som tryks ner då.

    Vad roligt, hur gick de? antar att de kändes riktigt roligt för dig. Hadde du med dig Emmy? Gick de bra isåfall? Nu blev jag ju jätte sugen på att fara dit. nä nu ska jag titta in till dig!

    KRAAAM

    SvaraRadera