måndag 23 november 2009

Ny vecka

Ny ätit och mätt är jag, lagade en fiskgryta som är superenkel och jätte god. Tycker om den där kolja filen smakar inte så mycket om den heller så man kan krydda den hur man vill ju.

Snart ska jag bege mig ut på en kort promenad med hunden, och sen blir det jobbet tror de e jag och Jea ikväll så de känns bara roligt att fara dit. Tror att jag måste ta semester igen i helgen Jörgen ska bort och jag vill åka till Ikea med mamma. Behöver ju handla litet mys grejjer, nu när det blir jul, vi har jätte lite julpynt och jag skulle vela ha lite mera tomtar och annat krafs, gärna stora grjjer så det inte blir så plotrigt. Sen har dom ju en jätte rolig pysselaffär i Sundsvall som jag skulle kunna gå runt i i timmar. Hoppas att Maria är hemma då, kanske jag skulle få se en skymt av henne och resten av hennes familj oxå skulle va kul.

Idag blir det inget gymm kände mig inge sugen på att fara dit så jag skippade det, de får bli gymmet imorgon när jag är ledig.

4 kommentarer:

  1. Ja ska nog till gymmet mi morgon om de funkar..dock jag på läkarbesök med lillan kl 10 så jag vet inte när jag ska till gymmet.. beror på hur vi sover. Sovit bra så kanske vi åker på morgonen innan och sedan direkt till VC annars blir de efter.


    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Hmm jag och Ludde ska va där när det inte är fullt, vill inte att han springer och grejjar och är i vägen för andra. så vi ska försöka vara där på morgonen. Vi kan väll messa på morgonen.

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad skoj att ni kanske ska hit. Vi ska vara hemma lördag men ska kanske bort på söndag. Om ni åker hit på lördag kommer vi absolut ut på IKEA.

    Vi kan väl höras närmare helgen!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Ja hoppas de lilla syster ska ju flytta så hon borde ju åka dit, så då hakar jag på.

    Och nu hoppas jag att vi tar oss iväg så att jag får se er!!!!!

    Ja jag ringer dig och medelar hur det blir.

    KRAAAAM

    SvaraRadera