onsdag 18 november 2009

Väääntar.

Sitter och väntar på att bli av bytt på jobbet, en väldigt skön arbetsvecka de här e mitt enda arbetspass på hela veckan tjohoo snart åker jag hem och har helg igen.

Har vilat ifrån gymmet idag, men imorgon blir det ett träningspass de ska bli kul. Har haft en skön förmiddag grejat på lite hemma bara och börjat på ett nytt sy projekt, de blir en tröjja åt Tilda.

I helgen har vi personalfest, ska bli kul att va med tjejerna före och göra sig fin och en massa tjatter lär de bli jobbar ju med jätte söta tjejer Resten känner jag mig inte så sugen på, inte alls sugen på att gå ut på krogen, vet inte vad ska göra där.

Jörgen och Ludde har vaxinerat sig idag, hoppas dom inte blir dåliga av vaxinet nu bara, tänk er två sjuka killar hemma samtidigt de går ju inte. Imorgon måste jag ta och fylla på kylen igen ekar där inne igen, är så sugen på en rejäl kött bit, kan bli de ibland ja, gott me kött ju.

Nu ska jag hem!!!

2 kommentarer:

  1. Men söting. Du är go du me!!
    Ska bli riktigt kul på lördag och klart som fan du hör hemma påkrogen!! Vi ska ju dansa o släppa lös!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. HEJ SNYGGING!!

    Tror du de.

    Syns snart KRAAAM!!

    SvaraRadera