lördag 14 november 2009

Skönt med helg!!

Äntligen tog jag mig iväg för att köpa mera protein, höll på att bli utan ju. Den e så goood helst om man blandar den i mjölk.
Skulle bara fara iväg en snabb sväng för att köpa de nödvändigaste hö och protein, men råkade fastna hos Jossan och lilla Emmy så söt hon är. Skönt att bara sätta sig ner och prata med någon annan än Jörgen och barna, tack för kaffet och sällskapet föresten, glömde säga de.
Nu är Jörgen på affären han skulle köpa lite godis åt mig hoppas han köper en helt svart påse, är så sugen på salt lakrits. Sen ska han laga middag tror de blir pannkakor de blir bra de. Idag har vi ju knappt set av varandra antingen har han varit borta eller så har jag varit borta, tror vi ses ikväll iallafall tror vi ska se en film. Oj nu är de världskrig mellan barna.

2 kommentarer:

  1. Hej och tack fina du för sällis, JÄTTE kul att du kom förbi!
    Vi har oxå köpt godis,fick ett enormt sug:D

    Ha nu en skön lördagkväll!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. ja jätte kul att hälsa på er, fick ju hålla i en liten oxå.

    Ja Jörgen han har köppt en jätte påse han me ska dyka ner i den snart, vi har ju tre filmer att välja mellan, ganska killiga filmer tror ja de va, inget romantiskt drama som jag hoppats på, får väll sitta och tugga godis ja istället.

    Kraaam och ha en bra kväll du me!

    SvaraRadera