tisdag 24 november 2009

Tisdag

Idag blev det ett snabbt rygg pass, Ludde va inte peppad på att vara där längre än nödvändigt, men de gick bara bra både att träna och att ha med sig han.
Har haft en ledig dag idag, vi har inte jort så mycket varit på fritids och kolla på när barna uppträdde, Tilda dansade med två andra tjejer, så söta dom är. Och sen blev de stallet, såg så mysigt ut när små tjejerna red barbacka på små ponnyna, blev lite sugen på att rida jag me.
Har kollat lite på vad vi har för julpynt tycker att jag har köpt lite nya grejjer varje år men hittar inte igen allt, som borde finnas. Julgardinerna vet jag inte om jag ska slänga och köpa nya Ludde klippte sönder dom förra, ska kolla om dom går att lappa ihop, eller korta av. synd för jag gillade dom.
Imorgon jobbar jag dag, undra hur jag ska träna då tror de får bli efter maten, brukar vara ganska färdig för sängen efter mat så jag får se hur jag gör.

2 kommentarer: