fredag 27 november 2009

Vilken härlig dag!!

Började dagen med ett träningspass, trodde att jag skulle få sällskap av min bror men tror de va någon som låg och sov när jag ringde, ingen svarade så jag fick fara själv gick jätte bra kände mig så peppad på att träna.

Sen fick jag mig en solig stads promenad med Jossan, kul att gå och prata medans man går tiden bara rusar i väg, skönt att slippa våran leriga by väg oxå. Sen åkte jag och mötte upp mamma på coop köpte kött vasugen på, kan vara järnbrist så nu har vi ätit både god mat och efterrätt.
Snart är det Idol ska ta och ta på mig mjukisar och krypa ner i soffan snart. Blir en tidig kväll ikväll ska köra iväg tidigt imorgon till Ikea ska bli kul att träffa Maria och resten av hennes familj oxå.

2 kommentarer:

  1. Jaaaaa, det blir skoj! Längtar till imorgon!! KÖR FÖRSIKTIGT! Ska vara halt i Höga Kusten tydligen...

    SvaraRadera
  2. Hej ja nu hoppas jag att ni snart kommer upp!!

    KRAAAM

    SvaraRadera