måndag 16 november 2009

Regnar ju bara


Har sytt nya gardiner in till Tildas rum väldigt flickiga blev dom, tror att de skulle bli fint med en stor lila rya matta sen ska jag kolla runt om jag hittar ett bord som hon kan ha som skrivbord. Roligt att pyssla på här hemma, vill börja med sovrummet nu, har ju massor av ide er, och en hel del tid, jobbar bara en dag i veckan så skönt.
Den här dagen har bara försvunnit, tror jag har varit extremt långsam idag och lite trög tänkt.
Var iväg på gymmet och skulle träna ben de gick hyfsat, hoppas de går bättre imorgon Sen åkte jag iväg och handlade tycker att jag mest stod och funderade på vad vi behöver och idag hade jag ingen aning om vad som skulle handlas, tror ändå att jag fyllde på kylen ordentligt. Sen jorde jag en lite pinsam grej skulle bara tvär springa in på en butik men då råkade jag glömma lägga i handbromsen så när jag kom ut stod min bil och blockerade för alla andra bilar, dessutom stod en gubbe och försökte putta min bil åt sidan. Sen har mest suttit och sytt lite svårt att sy i glansigt tyg men de gick illafall bra.
idag har jag min singel kväll skönt, undra om de e något bra på tv, annars kan jag ju ta och baka lite bröd, mycket godare med hem bakat.
Oj vad klockan tickar måste ju börja med maten ju Jörgen är ju hemma snart oxå blir enkel middag kyckling i taco bröd.

5 kommentarer:

  1. Duktig du är!

    Härligt med singelkväll:D De är alltså måndag kvällar man ska passa på att hälsa på dig för en massa tjejsurr;)

    KRAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Ja vist är ja, måste ju börja ta tag i röran här hemma. Fast på kortet ser dom mer skrikiga ut än vad dom är.

    Jap de är de, bara att dyka upp ju!!! Vist är dom duktiga som träffas varje vecka.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha! Helena! Jag skulle ha velat sett dig där på parkeringen :) Söta du!
    Vad fint det verkar bli på Tildas rum :)

    SvaraRadera
  4. HEJ Maria!

    ja vetu vad jag skämdes, tänkte först bara vända eller gömma mig, men de kunde jag ju inte heller göra hihii.

    Hur mår du, magen och familjen?

    Måste ju ringas snart!!

    KRAAAM TÄNKER PÅ ER!

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHAHAHAHA faaan va jag hade velat komma ut på den parkeingen o se misären....!!!

    KRAAAM

    SvaraRadera