fredag 6 november 2009

FREDAG!!

Tjohoo de e fredag!! vad jag har längtat.

Har varit trött idag, kan vara de pissiga vädret som orsakar min ständiga trötthet, kan de bli just vill ha soool!!! Efter jobbet blev det ett mycket effektivt ben och mage pass gick bara bra stötte även på Sandra., kul att du oxå har börjat träna där!!

Kommer att bli mycket kalasande i helgen, många som fyller år. Imorgon ska jag ta och åka till mamsen och gratta henne. Kanske blir de så att jag och Tilda får oss en tjej dag eftersom Ludde har feber. Fattar inte varför dom inte ringde ifrån dagis, han va ju jätte hängig ju stackarn jobbigt att va där ju om man inte mår bra ju.

Vi har även fått i oss fredagsmys middag, barna fick bestämma mat idag så de blev hemma jord pizza och glass till efter rätt, glass finns de lite kvar av hahaa ska äta upp resten när Idol börjar. Ojoj de har ju börjat redan

4 kommentarer:

  1. Hej! Hälsa grattis till mor din från mig!

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en härlig kalas helg.

    KRAMAR från mig

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!

    Ja de har jag redan jort, visade din blogg för henne, hon tyckte Sixten va jätte lik dig.

    Kraaam och ha en bra lördag

    SvaraRadera
  4. Hej Jossan!

    Jo har ätit god mat hos mamma, åt faktiskt lamm för första gången, trodde inte de skulle vara gott men de va de.

    Kraaam ska över till dig nu och se hur din dag har varit.

    SvaraRadera