måndag 30 november 2009

skönt att komma hem efter ett kvällspass på jobbet, är sååå trött när jag har jobbat kväll skulle helst vela jobba bara dag tror jag skulle funka bättre för kvällströtta mig. Kan inte förstå hur vissa klarar av att jobba natt.

Träningen gick sådär idag blev rygg och triceps. Måste ta och ladda min mp3 för ibland är radion på, fattar inte hur man kan välja de istället för en skiva, så nu ska den laddas så jag kan plugga in den i öronen och vara i min egna bubbla Imorgon blir det vila ifrån gymmet, har inte tid Tilda ska på stallet (längtar dit jag me) och hö måste inhandlas åt Vera och Bodil, sen jobbar jag ju oxå.

Blev lite tvär irri på en person idag, vissa är ju bara för mycket och totalt respektlösa!!! UCH för energi snattare!!!

Annars har min dag varit kanon, har fått undan en del här hemma, har även tagit mig för att beställa foton, så nu hoppas jag att jag snart får dom, så mycket roligare att ha kort man kan ha i album än att dom ska ligga på datorn, ska försöka ta ett gäng varje månad. nu ska jag ta och lägga mig har köpt en tidning som jag ska bläddra i ett tag. God natt!

8 kommentarer:

  1. Ödsla inte ork o energi på en sån person...!!
    Allt ordnar sig!!

    Jassåva blev det för tidning då? Allers??

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen

    Hoppas du har kvar en massa energi och skiter i denna energi tjuv..inte värt de.
    I morgon blir de inge gym för mig, tror jag ska cykla en stund i stället eller ta en prom.
    Är du ledig i morgon?

    Svara gärna hos mig så jag inte virrpanna ja glömmer bort de;)

    KRAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej Linda!!

    Näe du, de blev inte allers den här gången köpte jag hälsa, en bra tidning tycker jag.

    KRAAAM och så ses vi snart

    SvaraRadera
  4. Hej Jossan!!

    ja jag är ledig! skönt! behöver du sällskap,

    KRAAAM svarar hos dig me!!

    SvaraRadera
  5. Hej!!

    Men vad är nu detta!! jobbar ju dag varenda dag då du ska träna. Aja tror att det blir träning fre_lör. Men nästa vecka tror jag att jag är ledig mera dagtid.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  6. Kör ju oftast söndag, tisdag och torsdag:D
    Då kanske vi kan ses nästa vecka!

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Ja jag tränar lite olika ja, blir ju olika varje vecka beroende på hur jag jobbar.

    Ja, hoppas vi ses snart, mycket roligare att ha sälskap ju.

    KRAAAM

    SvaraRadera