tisdag 10 november 2009

Tisdag

Tisdagar är alltid så stressiga, från de jag slutar på jobbet så är de full fart till klo åtta på kvällen.

Idag har jag iallafall jobbat sen blev de stallet med Tilda så mysigt att stå där och nosaponnysarna. Blir så stolt över lill tjejen, hon har blivit så duktig, kul att se att hon utvecklas.

Även kylskåpet har blivit på fyllt, blev så sugen på kyckling klubbor så de blir middagen imorgon, köpte lite nya kryddor oxå kul att prova lite nytt så de inte smakar likadant jämt.

Imorgon är jag ledig och på torsdag, så himla skönt tror att jag ska besöka gymmet imorgon när Jörgen kommer hem ifrån jobbet, vill inte ha med mig Ludde som är lite krasslig än, behöver ju inte va där och smitta ner andra. nu börjar snart min favo serie måste ner och göra mig lite fika till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar