lördag 21 november 2009

irri

Efter en hel dag med tjafskändes inte en fest så lockande. Så jag sminkade och klädde på mig och körde iväg tjejerna på festen,satt kvar en liten stund och ringde sen bror min.

Åkte iallafall och mötte upp han på stan så satt vi och fikade jätte goda varma mackor, sen åkte vi iväg till han och jag fick med mig två böcker så nu ska jag snart lägga mig ner med en bok. fattar mig inte riktigt på de här med mobil bloggning knäppte ett kort när vi satt och fikade men hur skickar man de till bloggen.

Träningen gick jätte bra idag roligt att fara dit och slita lite i allt, och bara ta de man känner för ett litet extrapass blev de.

nu ska jag hoppa i säng. god natt!

10 kommentarer:

  1. Ja vi hade skitkul....på förfesten. Man ska aldrig gå ut egentligen. Tappade ju bort varann.
    Jag var hemma 1.30....skööönt!!
    Men jag mår som jag fötjänar idag!!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen

    Kolla din mail sedan..tror de denna kan vara bra för min "träning";O)

    Är allt bra idag?
    Kramar i mängder

    SvaraRadera
  3. Hej svejs :-)
    Nä men var du aldrig med på festen.....vad trist!! Ni som varit så himla "peppade"!!
    Hoppas allt är bra med dig och familjen, tt ni har en lugn och skön söndag.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Hej Linda

    Men du då var du ju hemma tidigt.
    Vad kul att ni hade roligt!!

    KRAAM

    SvaraRadera
  5. Hej Jossan!

    Mailade dig.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  6. Hj Nina!

    Hur mår du, och magen?
    Nu är de inte länge kvar!!
    Jo du har varit med svärmor på loppis och tok fynda en massa bra ha grejjer. har ju ny kastat fyra säckar med skrot så nu ryms de ju en hel del nytt skräp hihii.

    KRAAAM på dig!

    SvaraRadera
  7. Nä nu börjar det verkligen närma sig, kan ju smälla till när som helst :-) Så spännande!! Men lite pirrigt också!!
    Jag och magen mår bra. Vi njuter av att vara hemma och ta dagarna som de kommer! Bakar, fixar här hemma, är ute på promenader, myser med gubben och lille sonen, sover....ja sånt :-)

    Men vad skoj med loppis, att få fylla på med lite nytt "skräp"....hihi

    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Jag skulle oxå vela va mammaledig, gud så mysigt.

    Kraaam och vad bra att ni mår bra!!!!

    SvaraRadera
  9. Du får väl se till att bli det då...;-) HAHAHA
    Nä men det är rikigt mysigt att va hemma faktiskt. Jag ska komma förbi nån dag sen när du jobbar och visa upp lilla miraklet. Så du får mysa lite!! :-)

    Kram och ha det gott

    SvaraRadera
  10. Jaaa, men de måste du ju göra så får jag hålla i en liiiten bäbis.

    KRAAAM

    SvaraRadera