tisdag 17 november 2009

tisdag

Ny duchad och väldans trött är jag, nu har nog latmasken hittat av mig igen. Har nyss kommit hem ifrån stallet, idag var hon väldans trött lill tjejen, gick inte riktigt som hon ville.

Idag har jag varit riktigt lat skulle ringa min lille bror på morgonen, men tänkte att jag låter han sova ett tag till, så la jag mig ner igen efter att jag ätit och råkade somna och för första gången i mitt liv fick min sömntuta till lille bror väcka mig, fan syran sover DUUU skämdes ju nästan hihi. Fick sällskapgymmet av han och hanns kompis Peter idag, ett riktigt roligt pass och eftersom jag och lille bror fortfarande tävlar om allt, så hade vi en tävling i dipps HAHAAA gissa vem som vann jaaag och dessutom överlägset över dom båda två!!

Bad Jörgen fixa maten idag eftersom jag inte hade tid me de idag, inte viljan heller. Räknade med att han skulle koka gröt va lite sugen på de ja men han hade åkt iväg och köpt en pizza inte den bästa maten för min mage som redan är lite knasig, periodvis krånglar den en hel del. Iallafall så var de jätte länge sen vi åt köp pizza och vilken skillnad de e på köpt och hemmajord tycker mycket mera om hemmajord den känns inte alls sådär slabbig föredrar helt klart hemma jord pizza.

Nu ska jag ta och koka en kopp te och sätta mig ner med min bok som jag läser.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen

    I morgon ska jag nog på gymmet, men vet inte när..beror på sömn och hur lillan vaknar och vill äta och så:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. HEJ!!

    Ja ska dit oxå, vet inte riktigt när. Om du vill ha sälskap kan du ju höra av dig.

    KRAAAM och hoppas du får sova så att du har massor av energi.

    SvaraRadera