torsdag 12 november 2009

Torsdag

Så skönt fick mig en rask promenad i min egna bubla, precis vad jag behövde! så himla skönt att komma ut en stund alldeles själv me hunden när man nästan bara varit inne en hel dag med sjuka barn. Mysigt att gå nu när de e lite snö på vägen så ser man ju vägen oxå.

Har även hunnit se en förutsägbar mysig film tror den hett 27 dresses.

Har även experimenterat lite med en socker kaka med pytte lite socker i, hädde ner en banan istället blev helt okej, men de blev inga hårda kanter, jag som älskar hårda kanter.

Sen har jag mest set på barn film, ritat monster städat och gått runt runt och analyserat saker och ting. Började även fundera på hur fint de skulle bli med en liten renovering här hemma, vill göra om köket, riva en vägg i hallen för att få en stooor hall, nu är den liten men den funkar. sen vill jag byta rum med Tilda så att båda barna får ha sina rum uppe, skulle bli ett fint flick rum här uppe.

Imorgon jobbar jag kväll, får se om jag hinner iväg på gymmet före jobbet vore skönt att få ur sig lite energi hoppas de ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar