torsdag 19 november 2009

Torsdag



Dagens lunch, ugns omelett med kalkon bacon och lite annat, omelett blir mycket godare och saftigare i ugnen än i stekpannan tycker iallafall jag.

Lille bror kom förbi på en kaffe tidigt på morgonen, mysigt att få på hälsning på morgonen. Sen va de riktigt perfekt för han fick vara barnvakt en stund när jag åkte och tränade, skyndade mig iväg för att hinna taima med Jossan och hennes lilla Emmy, mycket roligare när man får sällskap ju. Blev även smygfotad, inte varje dag man blir de på gymmet. Annars så gick träningen bra, men jag känner mig tom i kroppen nästan mager, kan ha att göra med att magen krånglar lite mera nu kanske förlorar mera vätska, ja jag vetinte ska iallafall försöka äta mat som är bra för min mage.

Jaha ikväll blir det singel kväll igen, Jörgen han ska till Ö-vik, dessutom är de ju torsdag och skit på teven vad ska jag göra? kanske sy lite eller skrappa. Borde klippa klorna på Rut hon e inte lätt att klippa klorna på blir så irriterad på henne när hon fegar och rycker bort tassen.

Ja ha, undra vad jag ska hitta på till middag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar