söndag 29 november 2009

Äntligen lite data tid!!


Har inte haft tid att sitta vid datorn på hela helgen, har längtat lite till att få sitta här.
Idag har vi bakat pepparkaker, mysigt med lite julbak ju. Våra hus blev lite mindre lyckade tror vi kavlade degen för tjock så dom gick ju bara sönder när vi skulle sätta ihop dom men vi får väl göra ett nytt försök eller köpa färdiga hus och bara pynta dom.
Ben träningen är oxå avklarad och idag gick de riktigt bra!!
Gårdagen var riktigt bra fick träffa Maria, Antte och Sixten, men de blev bara en snabbis. Så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra, men det är tur de alltid är likadant när vi väl träffas nästa gång ska jag allt sova över hos er!!
Handlade en del grejjer till hemmet ifrån Ikea köpte tre byråer som jag började skruva på direkt jag kom hem blev himla rörigt, va ju tvungen att bära ut en garderåb före jag kunde ställa in dom, höll på att bära möbler och skruva ända fram till tolv på natten, gick och la mig och precis när jag somnat kom Jörgen hem och tände lampan i sovrummet och va ovanligt pratglad.
Idag fortsatte jag med att skruva ihop de sista så nu är allt klart.
Imorgon ska jag mest greja på här hemma för nu ligger alla barnas spel och en massa rat i en stor hög på över våningen, har ingen aning om var jag ska lägga allt. Sen ska jag iväg och träna en snabb sväng oxå på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar