fredag 13 november 2009

Fredag den 13e

Ja då sitter jag här på jobbet med en jätte ond nacke och skuldra, men vi har de bara trevligt skönt att jobba med Linda en fredag kväll, blir så mycket roligare när man får jobba med någon man trivs med. Sitter mest och tittar på när hon montrar en tevebänk, vilken röra de blev av de lilla projektet hon satte igång me, de skulle vist bara ta en timme hihii.

Snart är de ju Idol oxå ska rösta på Erik ja, han e ju så bra känns ju lite fjantigt att rösta när man nästan e tretti år men bra är han.

Fick tillfredsställa mig själv med att kasta fyra säckar av skrot idag, så jävla skönt!! känns så mycket fräschare Har ju bytt rum med Tilda så nu sover vi nere, ska iväg på tapet jakt i veckan tror jag vill ha en lila fondvägg med medaljonger på och resten vitt, tror de blir bra ja. Sen ska jag sy lite nya gardiner och lite nya kuddar, längtar undra om jag hinner me de imorgon. Vill ju bli klar fort när jag börjar med nya projekt har som svårt att bara lämnade. Jörgen han vill att vi sätter in en heltäckningsmatta men de vill inte jag! vad fräsch den skulle va efter ett tag helst när hunden går runt och löper och kräks, fy de får bli en vit rya matta tror jag.

Jorde illa mig på gymmet idag vet inte riktigt vad jag jorde men sträckte mig bak i nacken och skuldran gör ju bara mer och mer ont ju, hoppas de går över snart hatar att ha ont. Tänkte lägga in lite bilder idag men har ingen kabel me mig, blir ju så tråkigt utan bilder ju ska försöka bli bättre på att göra de.

2 kommentarer:

  1. Det är fantastiskt roligt att jobba med dig me.
    Speciell ikväll när du ser mest skadad ut...moooaaahahaha.=)
    Skämt o sido...visst har vi kul ikväll.
    Och visst blev tvbänken snygg.
    Nu IDOL!!!

    SvaraRadera
  2. Skadad, ja de ska du sägga!! fattades ju bara att du kvakade hahaa. Är fortfarande lite handikappad, men de går väll över. Synes senare.

    KRAAAM

    SvaraRadera