onsdag 25 november 2009

onsdag

Fick hjälp i köket idag av Tilda, hon fick hacka grönsaker och jag stod vid spisen, kanon med lite hjälp ju, sen tror jag att hon tycker att maten blir godare om hon hjälper till.

Har jobbat idag gick bara bra, både jag och Linda hade med oss hundarna min hund löper och är en pytte liten tax och hennes Joker är en stor bernensennen, men gud så dom höll på hela dagen har dom försökt få till de.

Åkte iväg till gymmet direkt efter jobbet och körde ett mycket snabbt bröst och triceps pass, gick jätte bra. Imorgon blir de vila och jobb och sen får jag helg, långledig igen gud vad jag gillar att vara ledig. Undra om jag borde bege mig ut och söka lit julklappar är lite sen med de i år brukar vara klar redan, börjar ju nästan bli stressad ju.

Nu ska jag slänga i säng barna och sen sätta mig ner framför teven.

2 kommentarer:

  1. Tror allt att hon är snäppet sötare!

    Sitter och väntar på att bli avbytt här på jobbet tiden går såååå sakta, sen blir det till att springa igenom Maxi och handla det nödvändigaste.

    KRAAAM

    SvaraRadera