torsdag 5 november 2009

Torsdag

Så skönt att starta upp dagen på gymmet. Idag hade jag tur och lyckades tima in de med Jossan, så söt en tös dom har fått och vilka söööta kinder, vad roligt att du är tillbakagymmet! Blir ju lite sugen på en egen när man ser så söta små bebisar

Nu har jag just kommit in, idag har vi lite snö här. Måste bli lite kallare så att de stannar kvar på marken, nu blir de ju ännu mera blask, och vägen upp till oss är riktigt kass ungefär som en sjöbotten uch.

Ska ta och äta lite kyckling och bulgur nu, sen ska jag allt ta och väcka upp jea som säkert sover, ska träffas på stan och titta på folk idag. Sen blir de jobb, ska ta med mig lite pyssel idag hmmm undra om jag får mitt paket som jag skickat efter de vore ju bra, har skickat efter lite papper och lite andra grejjer.

2 kommentarer:

  1. Tack tjejen för den söta presenten!!:D
    Så kul att ses igen och nu blir de oftare!!

    KRAM och ha nu en bra arb dag.

    SvaraRadera
  2. Ja de va så lite så, så kul att köpa pytte små saker ju.

    Ja de känns som om de varit tomt utan dig på gymmet ju, bra att du e tillbaka.

    Kraaam och sov gott!

    SvaraRadera