söndag 28 februari 2010

Söndag

Ja då blir de mer snö nu, hur mycket ska de snöa egentligen! tycker att de räcker nu tänk vad blött de ska bli till våren när allt ska smälta bort.

Fick mig en lång skön promenad på morgonen med hunden jätte härligt att gå och fundera ett tag alldeles själv, har känt mig lite halv irriterad dom senaste dagarna men de går väll över, får väll försöka att göra något åt de som gnager i mig. Ibland fattar jag bara inte hur de kan vara så svårt att förstå sig på de motsatta könet.

Sen vill jag ha barnvakt snart, tror jag ska höra om mamma vill ha dom nästa helg, vill ha en dag då jag kan göra va fan jag vill utan att behöva ta hänsyn till någon i min familj.

Jaha nu sitter jag åter på jobbet köpte en tidning på macken, va lite sugen på att sticka men hittade varken garn eller stickor. Näe undra om de finns några arbetsuppgifter att göra, tvätta lite tvätt kanske.

6 kommentarer:

  1. vi kanske bör hitta på något snart!?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. jaaa de gör vi!!!!

    KRAAAAM på dig

    SvaraRadera
  3. Jag har också en sån dag Helena.
    Är mest irriterad idag och vill ha "egen-tid"!! Skulle ha varit hos en bekant ikväll på Mary Kay-visning. Men nu blev de sjuka...:-( Hade verkligen sett fram emot det så jag tror det är därför jag är så sur...;-)
    Och STOR sömnbrist på det!!
    Jaja det är ju så här vissa dagar. Imorgon är det nog bättre!!:-)

    En stor kram till dig

    SvaraRadera
  4. Hej Nina!

    Men får du inte sova än, jag hoppas de vänder snart, kommer ihåg att jag nästan kände mig psykotisk när Ludde va liten allt va som bomull runt omkring en.

    Jo man behöver få komma bort och bara vara ifred!! Eller bara vara hemma själv.

    Jo vi ser framemot morgondagen, den blir säkert kanon.

    Kraaaam på dig!!

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Känns redan bättre idag...:-) Själv då? Är du ledig idag eller är det jobb?

    Nä du det där att sova bra det är vi inte bortskämde med här:-( Ja du vet ju hur jobbigt det är!!
    Skulle man få sova bra på nätterna ja då skulle jag kunna ha hur många barn som helst...hihi...Det är ju sömnbristen som är jobbigast!
    Det är ju oftast sonen som fortfarande sover dåligt. Lillan hon sover nästan alltid från ca 21 till 06 och äter bara en eller två gånger. Tur är väl det!! :-)

    Hoppas vi ses snart och ha en bra dag!!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Hej NIna!!

    Vad bra att de känns bätre för dig, de gör de för mig me, har ju fått lite social träning idag!!

    Ja men hon är ju tjej,klart hon sover. Pojkar är ju lite gnälligare, börjar redan när dom är små.

    Ja de hoppas jag med ska följa med Linda sen när det passar.

    KRAAAAM

    SvaraRadera