tisdag 9 februari 2010

Vilket jävla hor och helvete! satans helvete att en viss person saknar totalt empati omtanke ansvar ja lista kan bli lång på negativa egenskaper på denne. Men vilken tur för mig att de bara finns en sådan i min närhet, en liten jävel som bara gör sig påmind ibland!

Annars har dagen varit helt kanon bra! blev bara lite jobbigt nu på slute.
Blev ett turbo pass på gymmet triceps och mage , de gäller att planera vissa dagar in i de sista, och ibland blir jag förvånad över hur mycket jag hinner med på en kort stund! Sen va re bara skynda sig till skola och dagis hämta ungarna och slänga i köttfärs i stekpannan i med mat och sen till stallet. Tilda har blivit riktigt duktig, idag travade dom över ett hopp, jag fråga Evelina (hennes ridfröken) är de verkligen tänkt att dom ska hoppa över de där? jo sa hon glatt,har vi en höns mamma här? Men de gick och jag blev så stolt!!

7 kommentarer:

  1. Hmmm....låter inge roligt det där Helena...
    Hör av dig om du vill...

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Du vet var jag finns. Jag har eftermiddagen troligtvis fri.. tror inte de blir någon date med Hanna..hon verkade inge fräsch. Hur jobbar du?

    Kram och njut av kvällsfikat gumman

    SvaraRadera
  3. Hej sötingar!! vad rara ni är!

    Har blivit mycket bättre på att släppa han,när han nu hör av sig, men vist rör de till i en. Blir ju så orolig att han bara ska förstöra för henne, vilket han oxå gör om han inte är klar med sig själv. näe hon förtjäna de bästa och då får han allt bevisa att han fixar sitt liv oxå. Men vist förstår jag oxå att han säkert tycker att jag är en jävla hagga, men då får han väll tycka de då.De känns jätte skönt att jag känner mig trygg i de jag tycker.

    jag jobbar dag idag kväll torsdag och ledig på fredag.

    KRAAAM PÅ ER!!

    SvaraRadera
  4. Ja mår bra och har varit ute och svirat på morgonen;)
    Hoppas jobb dagen blir trevlig och att du får en skön kväll.
    Jag ska träna i morgon, ser väl om vi kan tajma:)

    Du gör så rätt bara så du vet! En toppen mamma är du!

    Kramar om

    SvaraRadera
  5. Hej gumman!

    Vad bra att du mår bra!
    Jo jag ska träna imorgon, lämnar barna sen åker jag dit de blir väll typ halv 9-9. Du kan ju hör av dig om du ska på träna.

    KRAAAAM och ha en bra kväll

    SvaraRadera
  6. Kan försöka sikta på att vara där då:)

    Detsamma kramis

    SvaraRadera
  7. JA!! då hoppas jag på att ni är där.

    KRAM

    SvaraRadera