lördag 20 februari 2010

Ja undrar när maten kommer Jörgen skulle fixa de idag men han e inte hemma än börjar blir ganska hungrig nu! oj nu kom han tur.

Min dag har varit kanon!! blev jätte peppad på att köra fler spinnig pass, försökte få med mig Jörgen men de va helt omöjligt. Har bakat lite mera idag, så lördags gotta har jag redan fått i mig nu räck de me de. Smet är ju bland de godaste man kan äta tyck ja.
Har haft grannarna (Jörgens föräldrar) på provsmakning, bullarna blev godkända tur de annars hade jag ju bakat i onödan.
Imorgon blir de kalas här hihi så kul Tilda ska ha disco.
nu måste jag ner till maten.

10 kommentarer:

  1. Hej gumman

    Hur har de gått med disco och allt:)
    Tänkte höra hur du jobbar i v?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jo de har gott bra, mycket liv från 10 små tjejer. Ledig måndag, tisdag, och fredag vet inte vilken dag jag jobbar kväll tror de va torsdag. Vi kan väll ses någon dag!!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Ja jätte gärna, lunch eller kaffe vore mys!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. ja de ser vi till ha tid för, är ledig med barna idag,så vi blir nog hemma. Men imorgon är jag nog själv.

    Kraaam så hörs vi

    SvaraRadera
  5. I morgon ska jag gymma på morgonen, du med?

    Bamse kram

    SvaraRadera
  6. jo de ska ja, var ska du träna?

    kRAAAM på dig me!

    SvaraRadera
  7. De lär väl va kallt som tusan i morgon men är de inte så kallt så kan jag ta lille korv me mig på träna:)

    SvaraRadera
  8. Om inte j kan passa förstås:D då kan jag hur som följa med dig, vilken tid ska du dit halv 8, halv nio, 9?

    SvaraRadera
  9. Tror att jag är där typ halv 9, jag kan hämta upp dig typ kvart över 8 om du vill. ja eller när du är klar.

    SvaraRadera
  10. De vore ju kanon..ska kolla med karln bara:)

    SvaraRadera