söndag 7 februari 2010

Söndag och solen skiner!!

Vilken bra helg jag har haft. Igår var jag förbi Sandra en sväng på en tjejfest som hon hade Jätte roligt att få träffa en massa roliga och glada tjejer Men en sak som jag uppskattar mer och mer är att vara nykter, gud så skönt det är att sätta sig i bilen och köra hem, och att dessutom vara fräsch dagen efter. Förut skulle jag aldrig ens ha kommit på tanken att sitta nykter på en fest, otroligt skönt är de iallafall att kunna ha lika roligt utan en massa sprit.

Igår fick vi även veta att två par väntar barn, helt galet mycket barn på väg i år!! först ringde Jörgens kompis och sa att dom skulle ha barn, bara ett litet tag senare så kom nästa överrasknings Så roligt för er!!

Nu ska jag snart iväg på loppis med svärmor, ska fynda braha grejjer hihii.

6 kommentarer:

  1. Hej tjejen
    Roligt me tjejfest:)
    Håller med om att de är skönt att vara nykter:)
    Blev gld för jag trodde du var på gymmet i morse, men de var ingen passat=( och ingen gla helena heller:)

    kRAM

    SvaraRadera
  2. Ja de va jätte kul!!

    Näp i helgen har jag inte varit dä, jorde bort gymmet under veckan, så att jag skulle hinna göra annat under helgen.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej bääääjb!!! Haft en härig helg förstår jag!
    Här har det inte vart så roligt.
    Thyra har INTE vart pigg. Under fm hade hon vätskebrist. Inte kissat på heeela natten.
    Men vätskeersättning o en massa vätska så ordnade det upp sig!
    Du nu har jag skaffat träningskort...på Medley!
    Ses till veckan,då jobbar du,jag o Jea på torsdagkväll!!
    PUSSSS

    SvaraRadera
  4. Men lill tjejen, tur dom brukar bli pigg fort.

    Ja men så bra för dig!!! med ett träningskort, Tror att du kommer att må bra av de, få komma hemifrån lite och tänka på dig själv.

    Men är de vi tre på torsdag!! så bra, längtar ju till de, vilken kväll de blir!!De va ju länge sen sist. Undra om vi nästan skulle ha jort de där, du vet före, fattar du vad jag mena? och nej tänk nu inte på en massa snusk!!!

    PUSS OCH KRAAM!!

    SvaraRadera
  5. Mmm det har verkligen vänt sedan i morse. Shit va dom kan repa sig de små!! Men det gör så ont att se dom såååå dålig!! Hon var som en potatissäck i morse....ville inte stå eller gå. Bara låg på mig o det efter 13 timmars sömn. Lilletjejen..

    Japp vi är tre på torsdag och självklart tänker jag på snusk när du säger sådär.
    Tycker det låter som en utmärkt idé....
    Hur jobbar du mer i veckan??

    PUSS O KRAAAM

    SvaraRadera
  6. Ja inte är de kul när dom e sjuka int. Har inte du blivit smittad, fast de brukar ju som komma ett par dagar efter. Du ändrade väll semester nu till vab, så att du inte slösar på semester dagar!!!

    Jo jag jobbar ju. tis, ons, tor, lör, sön.tror de e du och jag på ons me.

    kRAAAM

    SvaraRadera