onsdag 24 februari 2010

Vilken bra dag, de har varit idag, hunnit med en hel del!

Blev jobb på dagen och sen gymmet ett effektivt rygg och bröst pass skönt att träna rygg. Sen fick jag mig en kopp kaffe hos Jossan och en hel hög med låne tidningar med mig, ska skynda mig i säng längtar efter att sova och bläddra i tidningarna.

Imorgon blir de oxå jobb på dagen, men ingen träning ska bli skönt att vila. Däremot så måste jag storhandla, tänkte kolla lite på vad dom har för böcker bokrean på Maxi, vill ha Leila bakar och sen ska Jörgen få en bok av mig.

2 kommentarer:

  1. För mig blir de ben träning och vi ska nog göra så jag åker själv:)

    Tack för att du kikade förbi och de är kanon att vi bor inne i stan så de är lätt för dig att kika förbi när du ändå ska in och göra saker:)

    KRAM och mys på nu i kväll. Här blir de skidor på tv.

    SvaraRadera
  2. Lycka till med benträningen, skönt att åka själv. Jo hade en bra kväll tror jag sov redan strax efter 9.

    kramkram

    SvaraRadera