måndag 1 februari 2010


Nu har vi bokat en resa ska bli så härligt, men de är jätte länge före vi ska åka ju hoppas tiden går jätte fort. Kommer iallafall att vara brun till sommaren.
Har hunnit med träning, blev axlar och biceps, jätte roligt att vara tillbaka på gymmet ville nästan vara överallt och slita. En veckas vila är ju kanon bra emellanåt, man får som längta dit, samtidigt som kroppen får vila. Efter gymmet så blev de en snabb sväng hem för lunch, och efter de blev de kaffe hos Jossan, kanon att fler än jag är hemma mitt i veckan, vad ska jag göra när alla lediga börjar jobba igen, aja tur de e ett tag bort.
Imorgon blir de jobbet hela dagen och sen stallet hoppas hon ska ha en snäll lugn häst blir ju så orolig när hon får ha en skvättig eller en jätte pigg häst som bara sticker iväg me henne. Händer ju inte så ofta men lite nu och då. Ser ju så obehagligt ut när små tjejer trillar av.

6 kommentarer:

  1. Vi får skaffa fler onga;P

    Kram och tack för kaffesällis:)

    SvaraRadera
  2. Men jag är ju ledig oxålite nu o då!!!=)
    Börjar du 7 imorrnbitti?? Ses vi isånt fall...

    Härligt att ni bokat resa.....fasen avundsjuk....!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Ja de tyck ja, nu när ni liks är i gång!!
    Nu är de ju snart familjen annorlunda på tv så då kanske ni blir inspererade,till att skaffa fram ett eget litet fotbolslag.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!

    Men du är ju alltid upptagen ju, åker runt på en massa spelningar, Men vetu jag skulle kunna bju på lunch här hemma när vi båda är lediga. Och vad hände med den här önske perioden, vi jobbar ju nästan ingenting ihop ju, går ju bara om varandra.

    Ja de känns super kul med en resa att se fram emot, fan så brun jag ska bli.

    PUSS på dig!!

    SvaraRadera
  5. JAAAAAAAAAAAAAAAAA jag vill gärna komma på lunch!!!!!
    Ja vi är somdåligt på att planera tid på jobbet tillsammans....jäklar nästa ska vi se till att lägga bra!!!

    Nu ska jag ivägo jobba!!

    PUUUUS

    SvaraRadera
  6. Ja men du, då tar vi och bokar in de snart!!

    Jap, nästa period ska vi allt önska så att vi får jobba med varandra mera.

    KRAAAM

    SvaraRadera