fredag 12 februari 2010

Fredag

Sitter och pysslar på med en pytte liten sparkdräkt, den e ju så liten så man får verkligen göra om hela tiden, försöker i allafall att få kantbandena att se bra ut.

Fick veta igår att en kill kompis som jag umgåtts jätte mycket med för ca tio år sen, som nu bor i Norge har startat ett eget gym! Blev jätte glad han som drömde om de så mycket förut, skulle va roligt att träffa han, nu va de flera år sen hoppas att han hör av sig när han är i stan nästa gång iallafall.

Idag blir de ansiktsbehandling, hade tänkt att träna nu men de ville jag inte så jag tar de imorgon efter jobbet, blir ju nästan bättre de och då blir de minsann ben. Får se om solen tittar fram senare kanske jag tar mig en promenad in till grannbyn.

6 kommentarer:

  1. Hoppas behandlingen var skön!!:D

    Massa fredagskramar till dig

    SvaraRadera
  2. Ja de var den!! Jätte skönt att bara ligga ner en stund, och bli ompyslad.

    Kraam på dig me!

    SvaraRadera
  3. Jobbar på dagen, efter de gör jag nog inget specielt. Bara att du hör av dig om du vill ha sälskap, fast du kanske tänkte mitt på dagen.

    SvaraRadera
  4. Ja jag tänkte på dagen, vi åker ju bort sedan.
    Men vi får ses efter helgen:D

    SvaraRadera
  5. Men då får vi ses i veckan. Är ledig med ungarna på måndag blir nog hemma hela dagen om du vill komma ut på landet en sväng.

    KRAAAM

    SvaraRadera