fredag 19 februari 2010

Skönt med fredag!!

Jobb och träning blev de för min del idag, åkte direkt till gymmet efter jobbet fick ju sluta lite tidigare idag eftersom jag va tvungen att börja en timme tidigare, skulle jag få bestämma mina arbetstider själv så skulle jag helst av allt vela börja tidigt och sluta tidigare, kanske ska börja dela ut morgon tidningar fast i och försig dom börjar väll mitt i natten, uch de vore ingen hitt.
Fick lära mig självskanning idag, har ju aldrig provat de att de va så enkelt dessutom så sparar man ju en massa tid när man slipper köa.

Ska kolla upp om det kanske är spinning imorgon, se om de funkar att jag åker iväg på de. Jörgen ska ju ut i garaget, men de skulle va skönt att svettas ett tag och få röra på sig tror de skulle fortsätta att vara kallt ute, är ju inte så sugen på att gå ute i 20 minus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar