måndag 1 mars 2010

Dagens middag, bulgur och bön sallad med kyckling, super gott.

Idag blev de gymmet på morgonen, blev rygg och baksida ben kändes iallafall bra ska prova med att dela upp bena på varsin dag under en period och se hur de går.

Har hunnit med en kaffe hos Jossan oxå, tycker att de e jätte skönt att komma hemifrån en stund de känns som att man har jort någonting då annat än de vanliga städa och laga mat och ta hand om familjen. Jag har blivit mycket bättre på att åka iväg och hälsa på folk känner att jag mår bra av de. Är jag bara hemma så ser jag nästan bara en massa måsten som måste göras.

Nu har jag även pratat med min mamma, ska köra barna dit på fredag, gud så skönt de ska bli att vara barnfri ett tag dessutom så känns de som att både jag och jörgen behöver de! Ska bara vara och äta frukost ifred, tänk att små saker kan betyda så mycket.

2 kommentarer:

  1. Ja gud vad skönt de är att få komma ifrån karln då och då;)

    KRAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. jo jag tror att båda behöver de, man måste ju få sakna varandra ibland.

    Kraaam och tack för sällskapet idag, så mysigt att hälsa på er!!

    SvaraRadera