torsdag 18 februari 2010

Oj vilket bra ben pass de blev idag, inte ofta som jag brukar bli super nöjd efter ett ben pass, men idag kändes de så bra!! Imorgon eller på lördag blir det tuttar och mage får se om jag hinner träna imorgon direkt efter jobbet eller om jag lämnar de tills på lördag och åker direkt hem och myser, just nu tror jag att mys i soffan lockar mera, men imorgon kan de ju kännas helt annorlunda, tar på mig träningskläderna för säkerhetsskull.

Kylan har ju kommit tillbaka riktigt kallt ute, hoppas de blir lite varmare i helgen vill ju ha pluss graden och strålande sol ja.

I helgen ska Tilda ha kalas längtar efter att dekorera tårtan, ska försöka göra en My litle ponny på hennes tårta får se om jag fixar de, eller om jag knövlar ihopallt och skickar Jörgen på affärn
Iallafall så ska jag baka en lite kakor, tror att jag ska baka en kaka i lång panna redan ikväll så att jag hinner göra annat i helgen än att stå i köket.

Imorgon blir det jobbet, börjar tidigt så det blir en tidig kväll i kväll me, har ju sovit dåligt inatt oxå Jörgens telefon har levt om i natt, både sms och larm som störde min natt sömn och inte kan jag bara somna om inte som han gör. Lagomt irriterande att sen efter ett tag höra han snarka. Aja inatt ska ja iallafall sova.

2 kommentarer:

  1. Ja men du, de ska bli superkallt i helgen..burr. Bara på med långkallingar och ulltrosor;P

    Blir kondis för mig i morgon tror jag, inviga min nya kamrat:)
    Ses snart.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ulltrosor, nä uch va de ska klia, nä tror jag nöjer mig med täckisar. Men det är ju svinkallt ute idag, tror inte att jag ska ut i onödan.

    Har du redan fått den,vad kul för dig!! antar att de blir en del cykling för dig nu!

    Ja de gör vi!

    Kraam och ha en bra dag.

    SvaraRadera