tisdag 23 februari 2010

Brrrr så kallt, 31- grader va de här morse, men de har ju sjunkit till 25 grader hoppas de sjunker lite till, vill ju gå ut eller åka iväg en sväng kan ju inte va hemma hela dagen när jag e ledig.

Idag fick ja sällskap av Jossangymmet, så kul att få de lite nu och då, fast idag va vi där länge. blev ju med dragen på uppvärming, men de behövdes för hela kroppen va ju iskall. Gick kanon bra att träna kände att jag hade massor av energi i kroppen härligt!

Nu har jag städat klart, damsög bara idag, tror att jag skurar ikväll, ska laga lite mat nu, sen får jag se vad jag gör. Efter middagen blir de stallet med Tilda, ska bli mysigt att nosa på hästarna, kommer säkert att vara på helspänn den här gången me, dom ska ju vist hoppa idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar