lördag 6 februari 2010

Lördag

Idag ska vi ut på uppdrag hela familjen, vi har lite ont om porslin så det ska in handlas samt en bra hudkräm gillar en med oliv i från life butiken.
Varför är hyn så konstig vissa dagar, är som ojämn i hyn idag hur kan de va så olika, blev ju inte ens jämnt med lite smink över, tycker nästan att det blev värre med smink.

Har en hemsk träningsvärk i mina ben idag, blev ben på gymmet igår stannade kvar och stretchade efteråt, och vet ni jag tar mig ner i spagat än, så så himla stel är jag inte. Nu ska jag börja stretcha så att jag även ska ta mig ner i splitt, före sommaren ska jag ner.

nu måste jag ner och stressa på Jörgen lite, så att vi tar oss iväg gärna idag.

2 kommentarer:

  1. Ville bara önska dig en härlig lördagkväll:)

    KRAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hadde det me! har ju nästan inte hunit sitta vid datorn i helgen,ska titta in till dig snart. Vetu det är ju helt galet mycke ungar på väg nu, igår fick vi veta att två par väntar barn.

    KRAAAAM

    SvaraRadera