torsdag 25 februari 2010


Idag blev de lax soppa, enkel att göra och jätte god! bara att koka upp potatis och sen i med mjölk och fisk. Har haft en bra dag på jobbet idag, jobbade ju med Linda så dagen gick ganska så fort. Har även jort bort stor handlingen, sen fick jag mig en snabb kopp kaffe med Jossan och EmmyMc Donalds tycker att dom har gott kaffe där billigt är de oxå. Nu har vi nyss haft besök av Mangnus som har varit borta i två veckor roligt att höra hur dom har haft det ute i djungeln. Hoppas dom kommer förbi i helgen så att vi får träffa Anette oxå.
Hihi Jörgen fick ju en kokbok av mig idag och nu är han på väg till affären för att handla ingredienser till någonting som han ska laga, tror att han blev lite inspirerad kul.

6 kommentarer:

  1. Jo vist är ja, tänkte du på soppan så är den ju inte så avancerad.

    Ja vi gör de, om du ska träna imorgon så plockar jag upp dig om du vill.

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Den där soppan såg god ut!!!=)

    Jasså det blev Morbergs bok?! Vad fixade han till förnåt tro då??

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. jo enkel och god, ganska matig oxå. Ja han håller på att laga revbensspjäll nu!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. ÅH DOM ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOOOOOOOOOOOOO!
    Jag bara måste lägga ut det receptet på bloggen!! Sjukt sjukt goa revnebsspjäll....
    Du har som duktig pli på karln din!!

    SvaraRadera
  5. Jag fick ta över, han jobbar ju och sak bju mor och far sin på middag. få se hur dom blir har lagt in fläskfile i ugn oxå.

    KRAAAM på dig

    SvaraRadera