onsdag 17 februari 2010

vilken virr panna jag är idag, va på väg att åka till jobbet nyss, ringde Jörgen och sa att nu får du snart gå ut så byter vi bil! han fråga mig när jag börjar jobba ja snart klockan är ju snart tre då va klockan ett. Sen när jag vastan så hade jag helt glömt bort var min bil va, för inte va den på Åhlens taket inte, hade ju parkerat vid Mimer skolan ju.

Har haft en kanon dag idag träning på morgonen stötte på Sandra oxå, gud vad jag längtar efter att vi ska åka! nu är de inte så länge kvar.
Sen fick jag lunch sällskap och promenad sällskap eller snarare en löpar runda med Jossan hon har ju så långa ben får ju jogga breve dig. Kanon att få göra saker på dagen ju, då känns de inte som att jag bara går och väntar på att börja jobba.

Nu har jag bytt lite gardiner här hemma ska ut med vovven och sen börjar de väll bli dax att åka iväg., tror minsann att de blir till att se Andra avenyn på jobbet idag.

6 kommentarer:

  1. Mycket du hunnit med idag:)
    Ja långbena behöver inte spinna på som dina korta ben;P

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jo, måste ju ta vara på dagen.

    Nu sitter jag här på jobbet och längtar hem till sängen, ska bli skönt att sova.

    Kraaam och ha en bra kväll

    SvaraRadera
  3. Hahahahah Andra Avenyn...tur du gör bort att se det ikväll för imorrn blire då inte!!
    Ses imorrn..
    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Men vetu de visas ju inte pgr av os blev så besviken.

    Kraaam på dig

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Var ska du någonstans? Utomlands?

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!

    jo vi ska åka till Malorca i maj, jag Jörgen och barna och jörgens syster med familj, ska bli skit kul!

    Höres snart på telefon.

    EN STOOOOR KRAAAM TILL ER!!

    SvaraRadera