lördag 27 februari 2010

Ny kommit hem ifrån benträning och den här gången gick de skit dåligt, kände mig helt energilös uch. undra om jag ska dela upp benen på fram och baksida och köra dom olika dagar. Hade egentligen tänk att jag skulle fara på spinning idag men de va inställt, hoppas de inte är de nästa lördag.

Hann aldrig med att blogga igår, vi hade Hasse och Lena här på middag, jätte god mat blev de jorde en fläsk file i ugn och Jörgen hade ju marinerat revbensspjäll dagen innan super gott. till efterrätt blev de choklad kakor. nästan mysigare att ha en myskväll på fredagar än på lördagar, blir som trevligare tycker jag iallafall sen brukar ju barna se fram emot fredagsmys och att se en barn film i soffan, tyvärr så brukar jag somna till barn tv kan ha att göra med att det är enda gången som mina barn är tysta och sitter stilla.

nu måste jag hoppa in i duschen annars blir de inte av förrän ikväll och idag känner jag för att göra mig lite lördags fin.

4 kommentarer:

  1. Hoppsan då...åker sminket o raffsetet på ikväll????=)

    KRAAM

    SvaraRadera
  2. Jahaaa är de de man ska göra för lite ---!
    Varför har ingen sakt de tidigare.

    Puss på dig

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHA....ja du.....jag säger inget mer...!

    Saknar dig här!!
    PUSS

    SvaraRadera
  4. Men puss gumman jag saknar ju dig me, Synes senare.

    SvaraRadera