måndag 15 februari 2010

Ny kommit hem ifrån gymmet, tror att jag ska försöka undvika att fara dit kvällstid, trivs inte riktigt när det är mycket folk, upptaget överallt så jag fick ändra om lite i min plan som jag hade men de gick bra iallafall pluggade in mp3 i öronen och körde på i min egna värd, skönt.

Jörgen ska ha killkväll så han står och bakar en äppelpaj, tur att han ska ha kokos i för de tycker jag e jätte vidrigt, gnisslar i tänderna gör de, kanon för då slipper jag falla för frestelsen att äta de för nu ska de minsann inte i en massa dynga i den här kroppen!! skärpning med maten är de, absolut inget överdrivet vill bara cheipa upp kroppen lite, och då tror jag att de för min del räcker med att undvika sötsaker och att jag nu ser till att äta bra mat.

Annars så har dagen varit super skön jag och barna har grävt en tunnel i en snöhög och varit ute nästan hela dagen, jätte skönt med en massa sol oxå de behövde jag!

Imorgon blir de jobb och stallet med Tilda, vill inte alls jobba. Skulle mycket hellre vara hemma med barna och ha en till dag utomhus.

5 kommentarer:

  1. Ville bara önska dig en fin dag gumman.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jap, de blir de. Vi sitter mest och tokar oss på jobbet sen blir de stallet.

    KRAAAM och det samma önskar jag dig

    SvaraRadera
  3. Jo jag jobbar kväll börjar klo tre. Kanske kan komma förbi dig en snabbis före jobbet om du är hemma.

    KRAAAM

    SvaraRadera