torsdag 11 februari 2010

Idag hade jag tur som kunde taima de med en glad Jossangymmet,vilken energi du har, härre gud!! Blev så glad när jag fick ett mess på morgonen! så jag skyndade mig dit för att hinna få lite sällskap. Träningen gick bra blev rygg och tuttar.

Nu ska jag ta och plocka undan lite här, äta lunch och duscha, och sen tror jag att jag ska ner på stan. Tilda önskar sig ett par klackiga skor när hon fyller år, tror de e lite fel årstid för de men ska kolla om dom har de ändå. Sen blir de jobbet blir en kanon kväll!! känns roligt att fara dit idag, jobbar ju med Linda och Jea två super tjejer som alltid gör en glad, dock har Linda en förmåga att dra fram en riktigt konstig sida hos mig!

4 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA faaan va jag har saknat dig gumman!!
    Ikväll ska vi ha kul som fasen!!
    Den där konstiga sidan....hmm...ja inte vet jag va jag gör men nåt tänder ju till hos dig iaf...!! Det är ju rätt tydligt...
    hahahaha
    Ses snart!!!

    SvaraRadera
  2. Åh du då gumman!?
    Jag var full av energi i morse, hi hi.

    Kram och tack för dubbeldejt:D

    SvaraRadera
  3. Men hej Linda!

    ja du är ju inte bara lite het på mig!

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Hej söting!

    Ja du skuttar ju överallt du.

    Tack själv för sällskapet.

    Kraaam och ha en bra kväll

    SvaraRadera