lördag 13 februari 2010

Lördag

Idag har jag jobbat, en trevlig dag blev de, fick mig lite frisk luft oxå.
Efter jobbet blev de gymmet och ben träning, blev lite arg på mig själv kände mig bara mesig, och lite orkeslös blev helt slut typ på en gång, men men så blir de ibland.
Tror de kan ha att göra med att jag nästan inte har sovit inatt, Rut har skällt och krafsat på mig i natt och sen vakna Ludde efter fyra och va hungrig, gav han ett glas fil och sa åt han att gå och lägga sig, sen gick jag och la mig i hans säng, men kunde ändå inte sova. Inatt ska ingen väcka mig, tror jag ska sova med öron proppar. Nu har jag bakat extremt stora kakor, bakade ett Leila recept, med massor av choklad, russin, apelsins skal och nötter i.

Imorgon hoppas jag att jag hinner vara mera ute i solen kanske ta en lång promenad efter jobbet de skulle va skönt.

Nu tror jag att jag ska ta och koka mig lite te och sätta mig i soffan, och snart tror jag att jag går och lägger mig, tror att Jörgen skulle se på hockey klo nio så då kan jag lika gärna gå och lägga mig, blir bra de.

4 kommentarer:

  1. Men Helena....det är ju melodifestivalen!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jo jag såg de! men sååå dåligt.

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Hoppas dagen varit bra:)
    Fick till ett BRA axelpass på morgonen, de är ju "din" muskelgrupp;) Men i dag tyckte jag de kändes så bra!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att de gick bra!!! De e ju så skönt när man har en massa energi och ork!

    Jodu axlar är ju min favvo!

    Ska ta och titta hur din dag har varit nu.

    KRAAAM och ha en bra kväll

    SvaraRadera