onsdag 10 februari 2010

Vilket fin väder de blev idag! Fick oss en del sol på jobbet, tänkte på de vilken tur jag har som har ett jobb där jag kan ha med mig hunden och samtidigt ha möjlighet att ge hon sin promenad på arbetstid, de e ju kanon de!

Jo dagen har varit bra, en bra dag på jobbet dock saknade jag dig idag Linda, men vi ses ju imorgon!! om nu inte du har blivit sjuk. Våran kyl ekar, orkade inte stanna på affären på hem vägen idag, tror jag gör de imorgon kväll efter jobbet, ganska skönt att gå där och titta på lite olika varor när de e lite folk. Vill ha en massa frukt och grönt hemma annars känns de så tråkigt och färglöst i kylskåpet. Har föresten hittat torkad melon, den e super god smakar som mjuk honungsmelon fast ändå inte!

Imorgon blir de gymmet på morgonen, rygg och tuttar blir de då. längtar dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar