måndag 8 februari 2010

Vilken dag! Träning på morgonen, gick super bra att ha med sig Ludde oxå, förutom en vurpa i trappen fattar inte varför han inte kan ta de försiktigt. Skönt iallafall att de bara va vi där skönt för då kan han ju som springa och hänga var han vill, annars måste jag ju som hålla koll på han så att han inte är i vägen för andra.
Sen blev de lunch på stan med Jörgen, tror att han va lite missnöjd med stället som jag valde, sallads buffé är nog inget för han, men jag och Ludde tyckte de va gott iallafall massor av gott att välja på.
Sen fick ja en snabb kaffe med Jossan och Emmy inne på Max, de va länge sen jag var där, men helt okej kaffe,i allafall billigt, tror de e de enda stället i stan som man kan dricka kaffe på som har en lekhörna för överaktiva små pojkar, eller finns de fler ställen? någon som vet var?

Jaha vad ska vi ta och göra resten av dagen Jörgen ska jobba över sa han iallafall, man vet ju aldrig Köpte jäst så jag kan ju baka bröd om jag känner för de, vore mysigt luktar ju så hemtrevligt av nybakat brö.

6 kommentarer:

  1. Tack för snabbsällis. Tänk, kaffe med påtår och VK för 10 spänn, de är BILLIGT, hi hi.

    Vi får klura ut något bra ställe där han kan leka av sig och vi kan sitta i lugn och ro..men tror de blir svårt*LER*

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja tack jsälv! men jag missa ju vk, men billigt var de, kan nog va billigast i stan!!!

    Jo de blir nog svårt att hitta ett bra ställe, om de ändå fanns en bok låda.

    Nu bakar jag bröd, blev lite konstig timing maten måste ju oxå in i ugn.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Börjar jobba klo 7 så jag ska dit efter jobbet. Du ska väll dit på morgonen.

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Jag och lillan kommer förbi er på jobbet en snabbis imorgon, där efter 9. Tänkte hämta boken och få lite kaffe!! :-)
    Kramkram

    SvaraRadera