söndag 14 februari 2010

Bakade sjukt goda kakor idag, stora bev dom oxå!!

Undra om de kommer att finnas kvar några till nästa helg då Tilda fyller åtta år, oj vad tiden går fort, de känns inte som att de va åtta år sen jag fick hon. Åren bara rusar iväg, undra om tiden fortsätter att rusa fram tills hon fyller sexton oj tänk då är jag ju få se 38 år, jo vist tänker jag rätt nu, tror jag e lite trög idag.
Har träningsvärk i mina ben idag, även fast ben passet gick skit dåligt igår måste ju ha tagit iallafall.
Idag har jag inte jort annatt än jobbat och stått i köket jo lite friskluft fick ja efter jobbet åkte lite skrana med barna, dom va mest osams med varandra turades som om med att grina.
Imorgon är jag ledig ska vara ute alldeles för lite luft i helgen, hoppas de nu blir lika fint väder som de har varit i helgen.

8 kommentarer:

  1. Hej.
    Hörs i morgon efter jag ätit så ser jag om jag tar mig ut, får kolla hur lill sover i morgon på morgonsida och framförallt i natt;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Smarriga cookies...=)
    Är du me ledig imorrn. Skönt!
    Själv är ja ledig tom torsdag förutom tisdag då vi har möte!!!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej Jossan!

    Ja jag ser väll om du dyker upp, vi äter ju lunch typ halv elva elva om du vill äta me oss, kykling blir de idag.

    Kraam

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!

    Jap de e ja, gud vad du e ledig mycket, du jobbar väll bara typ 5% mindre än mig, tycker att jag jobbar jämt jämfört med dig, undra om jag ska gå ner mer i tid kanske ta bort en helg.
    Tror jag jobbar resten av veckan va de inte du och jag på torsdag kväll.

    Puss och kram på dig snygging!

    SvaraRadera
  5. Mehhh att ja inte kolla här tidigare.. så jag hade fått mig lunch!!!=(
    Lillan har somnat inne nu, vt inte hur länge hon sover idag.

    SvaraRadera
  6. Ja nu missa du lunch, fast jag kunde ju ha ringt ju.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  7. Ja messa nästa gång:)
    Jag fick träffa bästa vännen för första gången på jätte länge idag så jag hann inte komma men jag vill komma någon annan dag, gärna till kycklingen är klar;)

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Vad mysigt!

    Jap, de räck säkert åt dig när du än kommer har en förmåga att laga ganska mycket mat, storkok e bra!

    Kraaam

    SvaraRadera