torsdag 6 augusti 2009

Vilken dag,

Oj vilken morgon och förmiddag jag hade idag. Började morgonen med att köra Jörgen till akuten efter en liten vurpa med crossen. (han mår hyfsat bra lite stel) Sen skulle jag och Ludvig köra hem till min mamma och pappa, men då när jag kör märker jag att bensinmätaren typ bara rasar ner, så jag kör in på macken i Sävar och provar tanka, och så ser jag att bensinen bara rinner under bilen, JÄVLA bil. Tänkte att ja kanska tar jag mig hem iallafall men nej det jorde vi inte. Som tur var kom värdensbästa svärmor och hämtade oss och bjöd på lunch och sen tog jag en av deras bilar och äntligen är vi framme vid dagens mål. Jag vill ha en bra ny bil!!

Nu blir det snart hemmajord pizza, och sen en promenad ute i ett skönt sommar regn.

4 kommentarer:

  1. Hej vännen! Ja, det vore lite coolt att gifta sig på Högbonden. Oerhört vackert och fridfullt :) Tycker faktiskt att alla borde åka dit någon gång. Det är verkligen ro för själen (låter som jag är frälst va?!) Otäckt det där med Jörgen, hoppas han mår bra och skit för bilar som bara krånglar. Men det måste ändå vara värre när bilen stannade i en rondell när ni hade mercan eller vad det nu var för bil..Länka du.. Kram på dig & hälsa family

    SvaraRadera
  2. Ja har du blivit de (frälst)?Jörgen han ska vara sjukskriven nu några veckor, men han var ju lite dum som inte hadde skyd på sig, tur han inte bröt någonting. ja mercan den stod man ju med överallt fy fan vad pinsamt.

    SvaraRadera
  3. ÅH vad struligt!!

    Jag jobbar hela dagen idag själv så kom in och surra lite och få se nått annat ett tag vett´ja´:O)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. ja men jag är ju kvar i Sikeå ända tills ikväll. Kanske att jag kommer förbi imorgon, behöver snart se annat än mina familjemedlemmar. Fast då kanske inte du jobbar. Kram och hoppas att du får många kunder att prata med.

    SvaraRadera