torsdag 20 augusti 2009

Torsdag

Första dagen på skolan oj oj oj vad tiden rusar iväg. Tror att hon även har hittat en ny idol, hennes fröken, oj vad Tilda tittade på henne med stora beundrande ögon.

Har nyss kommit hem ifrån gymmet, såå himla roligt med sällskap oxå, tack Jossan för att du övertalade mig till att byta gym känner mig såå glad!! Har ju längtat efter att inte behöva känna mig ensam på gymmet. Hade tänkt att duschagymmet och sen fara direkt på stan men, i omklädnings rummet så ångrade jag mig och for hem istället och blaskade av mig lite snabbt i handfatet, (tycker inte om allmänna duschar) och våran dusch går inte att använda idag. Får väl kanske ducha ordentligt på jobbet i kväll.

Nu snart ska jag ta en sväng på stan eller så åker jag upp på stadium Ersboda, tror att de räcker. Ska nog in på myrernas och rota runt och se om jag hittar några snygga detaljer till min klänning, behöver ju trä eller plastringar till den, som jag ska ha som axel band på ena sidan.

3 kommentarer:

  1. Hej tjejen

    Hur är de i dag?

    Tack själv för sällskapet igår:O)

    Ha nu en fin fredag
    KRAMAR och blås inte bort

    SvaraRadera
  2. Hej tjejjen!!
    Jap jag ska ha en kanoon fredag! får ju midas besök idag. Ja oj vad de stormar ute, ska hålla i mig i trädena eller krypa ja de löser sig! Tittar in till dig senare, och ser hur du har de idag. KRAAAM

    SvaraRadera