tisdag 25 augusti 2009

Tisdag

Ett kort på Jörgen när han var liten, tror att Ludde är ganska lik han.

Drog me mig Ludviggymmet idag, han har ju varit lite krasslig så han är hemma ifrån dagis idag lika bra de får han fara dit på torsdag istället dubbelt så pigg. Träningen gick bara bra, roligt att Jossan var där oxå. Kom ju på de ja, jag skulle ju fråga dig om maten är ju så glömsk ja!

Hoppas att vi åker söder över i helgen tror att risken är liten men hoppas kan man ju alltid göra.
Skulle vara kul, då får vi ju oss en liten resa oxå, sen vill jag ju träffa min lillebror.
nu e jag kaffe sugen som bara den, dax att igång lite tror jag.

2 kommentarer:

  1. Hej igen

    De var väl de jag förstod..att de skulle vara så lika, hi hi.

    Roligt att kunna ses på gymmet då och då:O) Hinna få sig en pratstund mellan, innan eller efter. De gör gott!
    Hoppas du kom på nått till lunch, här blev de sill igen;O)

    Ha en fin dag
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!!
    Ja dom är ju som små kopior av varandra.
    Ja här blev de INTE sill. Vi hade ju kvar rester (köttfärs sås) tur de! blev ju dööö hungriga på vägen hem.
    KRAAAM och ha du oxå en bra dag.

    SvaraRadera